Sunday, April 5, 2009

IBIL Bowling Tournament



Group Bowling Aku

photo // ed
edited // ed


Akhirnya dapat ghak aku join bowling tournament yang dianjurkan oleh company aku sendiri. Pertandingan cam nie bagus untuk merapatkan silaturrahim antara pekerja dan boss2. Company dah laa baru membesar, so ramai orang baru masuk. Kadang2 tue tak kenal diorang tue sapa. Dah la kitaorang nie nama je satu opis, tapi office kitaorang berkerja kat lain2 tempat, ada yang kat Mount Kiara, Bukit Jelutong dan Cyberjaya. Tahniah kepada sapa2 yang menang tue. Kepada team bowling aku, aku enjoy group ngan korang. Peace.

Kalau nak layan gambar2 bowling yang lain sila ke : saedramadhan.fotopages

detik hatiku: Tournament apa plak pas nie, tak sabo nak join.

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...