Friday, March 21, 2014

Quinny Longboard Stroller

***



Ntah kenapa, lately nie aku minat bebeno dengan skate board. Sekarang ni ada plak projek Quinny Longboard Stroller.
Konsep Urban mobility untuk masa hadapan.
Untuk pertama kalinya dalam sejarah, lebih separuh daripada penduduk dunia tinggal di kawasan bandar. Yeka ??.. QUINNY percaya bahawa korang tidak perlu meninggalkan bandar apabila anda menjadi seorang ibu atau bapa. Bagi ibu bapa yang bersikap positif, stylo mylo, urban lagi ketegag dan ini adalah penyelesaian yang sesuai. Bandar ini adalah tempat yang penuh dengan peluang. QUINNY mahu menyelesaikan masalah anda dengan penyelesaian mobiliti yang lancar, jadi ibu bapa bandar mempunyai kebebasan untuk bergerak. 

Ia adalah satu pemikiran konsep, cara berfikir yang berbeza tentang bagaimana ibu bapa boleh bergerak. Ia merupakan satu penyelesaian alternatif yang menjadikan ia mudah untuk melakukan perjalanan jarak yang lebih jauh dalam cara yang mesra alam lagi bagus. QUINNY bekerjasama  dengan Studio Peter van Riet untuk membawa ini semua ke tahap yang lebih tinggi. Jadi konsep ini telah diterjemahkan dalam Quinny Longboard Stroller,  di mana ia mendapat maklum balas yang baik, bahkan telah memenangi Anugerah Eco OVAM PRO 2012! 

Wah gitu.. Urban sangat.. nak beli satu lah. bolehlah keep on rolling dalam shopping mall. Stylo Mylo..Yoo.. Agak agak berapalah harganya

***

11 Blogger kasi response. .

smbotak Author
March 21, 2014 at 5:09 PM

mujur, masa aku baby dulu benda ni takde lagi. kalau tak, makin kuat la aku terkencing. gayaaaatttt....!

Reply
Al Kisah Author
March 22, 2014 at 10:26 AM

Fun wei.. jom beli satu..:^D^:

Reply
Sheila Salim Author
March 22, 2014 at 11:19 AM

Assalamualaikum. smart gila. hehee selamat pagi, singgah sambil menabung sini~~~

Reply
Al Kisah Author
March 22, 2014 at 11:58 AM

selamat pagi...menabung beli stroller quinny ni ke..

Reply
Sobri Yaacob Author
March 22, 2014 at 9:47 PM

serius genius.. tapi takut x selamat je..nampak memang cool :P

Reply
Myra Jay Author
March 23, 2014 at 11:29 AM

Jimat masa..hehee

Reply
Al Kisah Author
March 26, 2014 at 10:55 AM

pakai helmet dengan seat belt, insyallah selamat..

Reply
Al Kisah Author
March 26, 2014 at 10:57 AM

jimat masa, lenguh kaki..

Reply
Aimi Syafiqah Author
March 26, 2014 at 3:22 PM

Cam best je :)

Reply
Al Kisah Author
March 28, 2014 at 1:02 PM

best juga la..

Reply
Anonymous Author
June 11, 2014 at 9:39 PM

Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to
your website? My blog is in the very same niche as yours
and my users would really benefit from some of the information you provide here.
Please let me know if this ok with you. Thank you!


Visit my web page; شركة تنظيف بيوت بالرياض

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...