Thursday, October 17, 2013

Spontaneous Thursday : Converse

***
 

 
Sepatutnya, aku nak upload gambar nie dalam segmen Wordless Wednesday,
tapi terlambat la plak,
Secara spontannya aku upkan gambar ni dalam Spontaneous Thursday.
 
Kecik kecik lagi cik Fea dah pakai kasut Converse.
Seumur hidup, Papa tak pernah pakai kasut berjenama tu.
 
Budak budak zaman sekarang,
Ini semua, Mama yang ajar
Nak anak bergaya, katanya..
 
***



18 Blogger kasi response. .

anamizu Author
October 17, 2013 at 11:59 PM

papa fea try la ckp kat maam fea nk bergaya jugak hehe

Reply
October 18, 2013 at 9:05 AM

papa memang la tak pakai converse tapi papa pakai adidas, nike etc.... :^D^:

Reply
October 18, 2013 at 9:47 AM

Hehehehe...untunglah budak zaman sekarang :p

Reply
Sheila Salim Author
October 18, 2013 at 1:50 PM

Assalamualaikum. wahh anak zaman sekarang. vogue gitu! kita pakai selipar je sepanjang jadi budak kecik dulu. bertuah sangat Fea dapat ibu bapa yang baik hati ni :)

Reply
October 23, 2013 at 3:04 PM

hehehehe ye la pakai masa sekolah menengah dulu tauu,,hehhe

Reply
October 25, 2013 at 10:17 AM

macam mane buat gambar gerak2

Reply
ZazaMyMoon Author
October 25, 2013 at 10:46 AM

Auntie dulu pakai converse time dah sekolah mengengah je Fea hehe
untung budak2 skrg.. Dr.Mart pun dulu pakai time dah sek.menengah.. zaman skrg saiz budak2 kecik pn dah ada jual... untung budak2 skrg

Reply
October 25, 2013 at 2:06 PM

jaga2 jangan biasakan sangat
nati dah besaaarr
huhu parah

Reply
October 28, 2013 at 2:26 PM

hehehehehe kembali disini semulaaaaaa memblogging :D

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 3:56 PM

Mama fea memang dah segak bergaya..

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 4:01 PM

Papa dah downgrade. . Pakai bias2 je.. janji cantik dan sedap dipakai

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 4:01 PM

Tau x pa..

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 4:02 PM

Amin...

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 4:03 PM

Wow..swag...

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 4:03 PM

Pakai gif maker

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 4:05 PM

Sama cam mama fea ghak.. pakai converse time sekolah.. stlye la korang.. alkisah pakai pallas jazz n spark je..

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 4:05 PM

Baik boss..

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 4:06 PM

Selamat Kembali

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...