Wednesday, June 19, 2013

Gadis dan Wanita Syria 40 USD je...

***


Tawaran kahwini gadis/wanita syria dengan 40USD

Ini berita palsu

Ingat senang ke nak kahwin dengan orang asing, apatah lagi warga Arab nie.

ada yang kira kira dengan ada 5k dah mampu miliki mereka.

Wahh..

Andai kata berita ini betul.

Yang teruna malaya boleh lah try..

Statistik dara di Malaysia akan meningkat..

Wang hantaran akan menurun..

Bagi yang dah berkahwin..

Boleh lah korang makan nasi dan masakan arab hari hari bila pulang dari kerja.

Paling teruk pun korang makan ikut tiub..

kalau bini kat rumah tak approved..

sekian,

Salam 1 Bini

***


Farah Youssef
Arab Idol 2
Born in Syria

Amacam ada bran..

***

2 Blogger kasi response. .

AyueJean AJ Author
June 19, 2013 at 7:57 PM

AJ ade baca ni......
Ye tak ye je...
Kalu ye, pasni ramailah pakat cari wanita Arab...

Reply
Al Kisah Author
June 24, 2013 at 1:02 PM

Susah tau nak jaga isteri arab..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...