Tuesday, April 9, 2013

Sejarah Coretanku Sebelum Blogspot

***

Bila terlayan Sejarah Coretanku Sebelum Blogspot <<- klik situ  dari Blogger Pondok Usang.

Cerita pasal Fotopages.

terkenang aku zaman dulu dulu..

***

Korang ada Fotopages tak?

Aku ada, tapi dah dalam giloss tak update u alls..

Aku dulu buat fotopages sebab konon konon minat fotografi,

lepas tu nak upload gambar gambar kat situ ler..

dan aku start follow fotopages sebab nak tengok work art Kukubesi.

Then pagi tadi, baru aku buka fotopages,

Sebab nak cari gambar Modread masa zaman HotFM Twisties Bingit.

Tapi seriously gambar gambar dalam tu macam siut je.. 

Malu kaum kerabat aku nak tunjuk kat korang. Tak der seni langsung..

Compose, editing, semuanya hancus.

Dari gambar aku bercuti di Perhentian tahun 2008, 

lepas tu ada gambar gambar Hot FM Bingit yang pertama,

Gambar rakan-rakan dan kazen kazen aku kawen,

gambar birthday aku di Secret Recipies, 1st dapat gaji belanja kawan kawan.

gambar gambar photocamp,

gambar Arsenal menang dengan Man Utd, masa tu lepas dekat KL Railway Station.

 dan sehinggalah Jun tahun 2009.

Sebab March 2009, aku dah berjinak jinak dengan blogspot.

So lebih baik aku fokus satu.


gambar pertama yang aku post dalam fotopages.

Wehuu. cantik tak??

***

Sekarang aku dah ada page Alkisah Pictures <<- Klik disitu

tapi Page tu agak slow skit,

sebab tak der benda sangat nak UP.

tunggu bulan 5 nie, Insyallah aku akan ke Bandung.

Aku snap gambar banyak banyak dan post dalam tu.

***

2 Blogger kasi response. .

April 10, 2013 at 11:42 AM

Wahhh...
Nice la tu...
Kalau AJ, lagilah hancus... =P

Reply
Sofea Author
April 10, 2013 at 12:26 PM

Tak kisah AJ.. 1st trial mesti hancus.. then br ada improvement. .

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...