Wednesday, May 16, 2012

Sapa Cikgu, angkat tangan !!

***

Apa hukumnya sambut hari Guru??

Mana tau kot kot ada orang persoalkan pasal hukum sambutan Hari Guru

tapi apa yang Alkisah tau..

Sambutan Hari Guru boleh jadi haram jika:

Ada pesta buih sambil berbikini kat padang sekolah

atau

Ada jamuan arak di kantin sekolah

atau

Ada tarian bogel dekat tiang bendera tempat perhimpunan

***

Takat nak main kerusi muzik dan makan cikedis dengan cikgu dalam klass harini

apa salahnya kan..

Haihss

rindu zaman sekolahku

***

to

All Cikgu's

"Selamat Hari Guru"

***

10 Blogger kasi response. .

AyueJean Author
May 16, 2012 at 2:43 PM

Hehehheheheh....
Yup haram tu klu ade semua tu....

Reply
Al Kisah Author
May 16, 2012 at 2:56 PM

ayu: tau takpa.. dulu masa sekolah, time haritu bawa kacang cap tangan, cikedis, bihun goreng, hurmm sedapnya makan ramai2..

Reply
happy eim Author
May 16, 2012 at 3:14 PM

mkn cekedis apa class...blanja cikgu kfc la,ayam penyek ke..XD

Reply
May 16, 2012 at 3:16 PM

hehe..terima kasih.. zaman sekolah zaman paling best smbut hari guru..tpi skrg pun best jugak sbb dpt byk hadiah..(^_^)

Reply
Al Kisah Author
May 16, 2012 at 4:05 PM

eim: time tu takdak ayam penyek lagi.. kfc pun kurang.. sbb kami orang kampung.. :P

sweet honesty: dari dulu memang cikgu akan dapat hadiah kan..

Reply
Cik Rendang Author
May 16, 2012 at 5:29 PM
This comment has been removed by the author.
Cik Rendang Author
May 16, 2012 at 5:31 PM

haha, sempoi entry..
teringt dulu, mesti ade persembhn nyanyian dari ckgu-ckgu ^^

Reply
Iena Eliena Author
May 16, 2012 at 7:40 PM

selamat hari guru(^_~)

Reply
May 16, 2012 at 8:22 PM

selamat hari guru kepada semua guru di malaysia... done follow - Noob

Reply
Aimi Rosli Author
May 17, 2012 at 2:41 AM

hari guru menarik sebab hari guru tak cuti macam hari pekerja, jadi, kita boleh sambut ramai-ramai. masa kecil, beria-ia nak bagi hadiah sebabikut kawan :P

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...