***
Perghh rasa macam nak angkat satu Galaxy Note nie
Senang skit Alkisah nak shoot, crop and upload photos dalam blog
Amacam
***
Ok kenapa harus Alkisah beli Galaxy Note ?
Sekarang Alkisah dah slow nak shoot gambar guna DSLR
lepas tu malas nak transfer and edit gambar
Dah la selalu travel Penang - JB, nak mengangkut DSLR macam satu bebanan
Yo lah
Kalau pergi jalan jalan
Alkisah kena bawa Stroller, Kangroo Bag, Botol Susu, dukung Sofea
Bak orang tua tua cakap
" Papa Mithali "
***
Jadi dengan adanya device macam
Samsung Galaxy Note
Dah macam gambar sperm menuju ke ovari je
Dah dah
jangan berfikiran kuning
Jadi dengan
Samsung Galaxy Note
bolehlah Alkisah update blog dengan pantas
Wah gitu
***
Walau apapun kumpul duit dulu
***
