Showing posts with label alkisah teknologi. Show all posts
Showing posts with label alkisah teknologi. Show all posts

Sunday, March 4, 2012

Samsung Galaxy Note

***

Perghh rasa macam nak angkat satu Galaxy Note nie

Senang skit Alkisah nak shoot, crop and upload photos dalam blog

Amacam



***

Ok kenapa harus Alkisah beli Galaxy Note ?

Sekarang Alkisah dah slow nak shoot gambar guna DSLR

lepas tu malas nak transfer and edit gambar

Dah la selalu travel Penang - JB, nak mengangkut DSLR macam satu bebanan

Yo lah

Kalau pergi jalan jalan

Alkisah kena bawa Stroller, Kangroo Bag,  Botol Susu, dukung Sofea

Bak orang tua tua cakap

" Papa Mithali "

***

Jadi dengan adanya device macam

Samsung Galaxy Note


Dah macam gambar sperm menuju ke ovari je

Dah dah

jangan berfikiran kuning

Jadi dengan

Samsung Galaxy Note

bolehlah Alkisah update blog dengan pantas

Wah gitu

***
Walau apapun kumpul duit dulu

***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...