Monday, August 5, 2013

#FINDAISYAH, dimanakah kamu?

***

Bila aku surfing FB dan layari blog Mazidul 

Nak tahu juga apa cerita disebalik kehilangan Aisyah.

Budaknya chomel, tapi kelihatan Aiysah tenang bersama lelaki itu.

Motif

belum diketahui.

***

Semoga kita yang ada anak anak kecil nie,

Sentiasa mengawasi anak kita walaupun dimana kita berada.

***

2 Blogger kasi response. .

August 5, 2013 at 9:55 AM

sedihnya

Reply
ZazaMyMoon Author
August 5, 2013 at 10:19 AM

Gggrrrr kenapa lah buat macam tu!!
dia tak tahu ke perasaan keluar adik tu mcm mana bila benda mcm ni terjadi.
Apa2 pun sama2 lah kita awasi anak2 kita..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...