Saturday, March 28, 2009

Futsal IBIL


TEAM HARAPAN TINGGAL KENANGAN ( HTK)

Dibarisi Pemain:
Saed
Fahmi
Shamsul
Afzel
Fadli
Muzamer
Dasuki

Kitaorang diletak bersama2 team handalan dari MK (Belly Master), BJ (M16) dan CBJ (Juara Tomyam). Di Peringkat kumpulan kami hanya berjaya menewaskan Belly Master tetapi hanya seri dengan team Juara Tomyam. Manakala team HTK kalah teruk dibelasah team M16 kerana mereka menggunakan senjata M16 yang tidak sepatutnya digunakan dalam sukan Futsal ini.

Harapan untuk mara ke peringkat seterusnya malap, setelah team HTK tumpas kepada M16 tetapi Malam Jumaat itu menjadi rezeki team kami apabila team Belly Master berjaya menumpaskan team Juara Tomyam lantas melayakkan Team HTK ke peringkat Semi-Final.

Team HTK bertemu Team Sexy United juara peringkat kumpalan A di peringkat Semi-Final. Setelah berhempas pulas, akhirnya Team HTK berjaya melangkah ke peringkat seterusnya setelah menewaskan Team Sexy United. Team HTK akan bertemu "RIVAL"nya iaitu team M16 di peringkat akhir piala IBIL.

Team M16 menyempurnakan peluang yang baik bagi mendahului Team HTK dengan jaringan 2-0 pada separuh masa pertama tetapi barisan muda HTK berjaya menyamakan kedudukan 2-2 pada separuh masa kedua. Akan tetapi Team HTK tak sempat nak rasa happy, Team M16 dah rembat masuk gol ketiga beberapa minit kemudian. Akhirnya team HTK tumpas lagi dengan team M16 dengan jaringan 3-2. Apapun ucapan tahniah untuk team M16.


Afzel Team HTK sedang berkata sesuatu pada Padil Team M16

Aku sebagai keeper Team HTK

Team HTK menanti peluang ke FINAL


detik hatiku: Lepas nie kena praktis betul.

1 Blogger kasi response. .:

amonre Author
March 30, 2009 at 11:00 AM

xpe geng, ngan M16 kita ley repeat lagi bila2... saje je kasi kalah hari tu sebab kita hormat org2 "tua"....wakaakaka

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...