Thursday, March 19, 2009

Alhamdulillah


Syukur ke hadrat illahi kerana setelah beberapa hari aku study dan tak sia-sia usaha aku selama ini berjaya juga ujian JNCIA aku dengan jayanya. Terima kasih kepada rakan-rakan seperjuangan aku kerana kita bertungkus lumus belajar dari minggu lepas. Apapun aku happy ngan korang semua (group establish) dari start kita kerja sampai sekarang nie. Aku doakan semua rakan-rakan seperjuangan aku yang lain pun sukses.

Kepada keluarga ku dan peransang yang berada dihatiku. Terima Kasih atas segalanya

detik hatiku: Ala.. pakai raja ujian boleh ar lepas.. heheh

3 Blogger kasi response. .

Unknown Author
March 20, 2009 at 12:51 PM

perangsang dalam hati..??aku ker...huahahhaha

Reply
Sofea Author
March 22, 2009 at 5:25 PM

erk terangsang ke aku kat ko.. ish bahaya nie. aku straight, no belok2. hehe

Reply
March 23, 2009 at 8:35 PM

hihi.. congrats Ed. Juniper Certified skang. :D

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...