Thursday, September 11, 2014

Wohooo.. Apa khabar orang kampung

***

Apa khabar orang kampung,
Lama sudah tak berjumpa,
Minta minta semuanya,
 Di dalam sihat sejahtera.

Last entri aku post adalah 26 July. Pergh.. lepas tu cuti raya sebulan dari berblogging. Sekarang baru ada sedikit masa untuk mengarang cerita, itupun curi-curi tulis.

Kesibukkan aku kali ini memang tahap superduper gaban. Awal july, member aku resign dikala ketika itu jatuh pada bulan puasa. Workload bertambah, balik pun tak berapa nak awal depends pada issue. Masuk pula bulan Ogos, kita pula mula sibuk beraya, workload kerja macam biasa banyaknya ditambah pula dengan open house dan beraya ke rumah sanak sedara dan rakan-rakan pada setiap minggu. Bulan Ogos juga adalah bulan kemerdekaan // ehhh tetiba je.. itu semua orang tau kan.. Dalam bulan Ogos juga lah aku start pergi GYM. // ewahhh nak habaq la tew.. keke Ye la bila ditimbang diukur dan disukat. machine timbang tulis, bukan aku ye.. badan aku masih muda bergetah bertulang. Tak kena dengan usia yang dah agak nak lanjut dimana lagi 4 tahun dah tak boleh apply gomen you all.. Belum masuk entri pasal aku bengang dengan peraduan Kusinero Cinta yang ditutup pada hari sebelum raya dan cerita pasal test online gomen aku buat minggu lepas. Last but not least tertunggaknya cerita-ceriti pasal EPL transfer deadline yang menggila pada kali ini dan semua itu tak termasuk dalam list draft yang sekarang ini ada 9 yang belum siap karang dan post. WTH.

*** Ok la guys, see you later.. alligator..rindu korang 200%..

***


3 Blogger kasi response. .

Anum Author
September 11, 2014 at 2:41 PM

singgah ptg

Reply
Ibu Fahim Author
September 13, 2014 at 7:30 AM

Best nyer gi jim...satu tindakan bijak...
Akak jim kat umah jer la...huhu...berangkut nanti...;-)
Semoga istiqomah ke gim untuk kesihatan dan kecantikan.

Reply
aizamia3 Author
September 25, 2014 at 3:55 PM

Moga semuanya baik-baik belaka hendakNYA.

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...