Thursday, September 25, 2014

Running Man mai Malaysia 1st Nov 2014

***





Race Start Season 2 in Malaysia 

Mereka kembali ke Asia setelah kejayaan yang menakjubkan ketika Race Start Running Man bertemu peminat di kota Singa tahun lepas. Kini ONE HD mempersembahkan Race Start Season 2 di Malaysia dalam bulan November. Buat pertama kalinya, 4 anggota dari the urban variety show – Kim Jong Kook, HAHA (Ha Dong Hoon), Song Ji Hyo and Ji Suk Jin, akan berkumpul di Kuala Lumpur selama 2 jam. Pelbagai aktiviti dan persembahan menarik akan berlangsung. 

Pemegang ticket VIP (RM729) akan menerima pass autograph secara ekskulusi, dimana mereka berpeluang untuk berjumpa dengan artis Running Man dengan lebih dekat. 

Race Start Season 2 in Malaysia dianjurkan oleh ONE HD & Urbanworks Multimedia & Entertainment, dengan sokongan dari Red Bull No.1 Energy Drink di Malaysia. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Race Start Season 2 in Malaysia, rajin rajinlah layan ONE HD on Astro Ch 393; log on the ONE website: www.onetvasia.com; or follow ONE on Facebook:www.facebook.com/ONETVASIA and Twitter: www.twitter.com/ONEtvasia.



***

Bila tengok harga tiket, persembahan mereka selama 2 jam dan bukan semua anggota Running Man yang datang. Ini cuma Race Start, bukan Running Man race. Jadi aku pesan kat My Wife "Kita pi airport je la tunggu Jong Kook datang". 

***

1 Blogger kasi response. .:

Nina Mads Author
January 25, 2015 at 9:57 PM

xpernah pun tgk running man

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...