Tuesday, February 16, 2010

Gambar Aku Di Curi !!


***

Tak aku sangka rupanya ada orang cuba mencuri kehenseman aku. Kenapa lah diorang perlu buat sampai macam tue? Aku bukan artis bermuka jambu mahupun model berbadan sasa. Aku cuma manusia biasa yang comel dan hensem tapi keding. Aku agak terkejut juga kejadian macam ini berlaku terhadap orang biasa seperti aku.

Berikut adalah hasil penyintipan aku bersama informer:

klik pada gambar untuk membaca dengan lebih jelas
Hasil info dari salah sorang silent reader blog aku.
// aku ada ramai silent reader.. anda bila lagi //


Di atas adalah mamat yang menggunakan gambar aku untuk profile myspace dia.
// Gambar itu di rakamkan oleh Bob ketika kitaorang bercuti di Perhentian //



Menurut informer aku, budak tu dah deactivate akuan myspace dia. Ntah malas plak aku nak korek dalam dalam. Jadi kepada sesiapa silent reader atau sedara atau kawan kawan aku yang ada myspace, tolong kasi nasihat budak tu ke jalan yang benar. Jangan sesuka hati pakai gambar aku tanpa kebenaran.

***

kesimpulannya : Lepas ni gambar gambar aku kena letak watermark.

informer : Thanks, kalau ada lagi, jangan segan segan report kat aku.

update!! : Setelah meneliti gambar aku tue.. bukan lawa mana pun.. dengan kapal ngan air laut sengek.. ishh2..

4 Blogger kasi response. .

Nurfatehah Author
February 16, 2010 at 11:53 PM

Komen 1 : Ish ish tak sangka hang ni glemer naaa. =P Tapi sebab mende ni jugak la aku letak watermark gedabak kat blog aku. So org x curik walopun aku tau siapalah diri ini. Haha.

Komen 2 : HRC Penang macam best je. Nak kena pegi ni! Hehe.

Reply
Sofea Author
February 17, 2010 at 5:51 PM

Komen 1: tu la pasal, aku lagi laa tak sangka..

Komen 2: Harus pergi..

Reply
Unknown Author
February 19, 2010 at 9:49 AM

isk..iskk..hensem kot..tu yg ramai nak menyamar..tp jage2 ed..kot2 ade org kene rogol..die kate hang yang rogol nnt..susah lak..hahaha

Reply
pu3_hidayah Author
March 18, 2010 at 8:57 PM

perghhh glaamour2... hikhik... ed sila lawat my blog...:)

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...