Monday, July 6, 2009

Migration : Arrival To Earth

Migrasi : Ketibaan Ke Bumi

Baru-baru ini, perjumpaan Autobot IBIL dan TM diketuai oleh Optimus Khan di Cyberjaya sebagai Command Center dijalankan bagi memindahkan ALL SPARK dari Network Interim ke Network Ipcore. Pelbagai persiapan dibuat secara rapi selama setahun yang lalu supaya pemindahan ini tidak dapat di kesan oleh geng-geng jahat Decepticons.

Jam hampir tepat 12 malam. Optimus memberi isyarat kepada semua autobots yang bertugas supaya bersiap sedia dan mengambil langkah berjaga-jaga. Tetttt!! alarm berbunyi menandakan permindahan pertama akan berlaku di salah sebuah tempat di bandar Metropolitan yang perlu dirahsiakan identitinya supaya tidak diketahui ramai.

Selepas beberapa minit kemudian, permindahan kedua dilancarkan. Permindahan yang kedua ini mengalami sedikit masalah kerana Megatron dan konco-konconya datang menganggu. Tidak lama kemudian, Autobot Juniper datang dengan berbekalkan senjata terkuat di abad kini iaitu T1600 dan semangat juang yang tinggi menepis semua halangan dari geng Decepticons lalu berjaya mengusir mereka jauh dari planet bumi. Permindahan All Spark ini mengambil masa selama 2 jam lebih iaitu lebih cepat dari hari-hari sebelumnya. Tahniah..

Saksikan aksi hebat autobot-autobot itu:






edited // ed

1 Blogger kasi response. .:

Athiruddin Author
July 11, 2009 at 12:51 AM

comment

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...