Showing posts with label adam dan hawa. Show all posts
Showing posts with label adam dan hawa. Show all posts

Tuesday, October 30, 2012

Penangan Adam & Hawa #4

***
Amaran Keras
Aktiviti hanya boleh dibuat oleh pasangan suami isteri yang sah sahaja
Bagi yang bukan Mahram/Muhrim, cepat cepat jadikan ianya sah.

Suatu malam, ketika si suami dan si isteri berbaring di atas katil bersama sama
Hujan renyai renyai mulai turun ditambah pula kesejukan air-cond.
Mereka mula menarik selimut sambil berpelukan diantara satu sama lain
lalu berborak di dalam gelap


K dah sambung tido

***

Thursday, October 18, 2012

Penangan Adam & Hawa #3

***


Amboi Amboi Amboi

Egonye cik Hawa kita nie.

Dia tak tengok lagi Ego kaum Adam macam mana

8 Tahun kot Adam buang Ego dia

Sekali kaum Adam tunjuk Ego, susah nak plak kaum Hawa nak pujuk

Cehh

Tetiba Emo plak.

***

Monday, October 15, 2012

Penangan Adam & Hawa #2

***

Alamak !!!

Alkisah plak terjebak tengok cerita Adam & Hawa





Dah la lagu OST dia sedap, Cerita dia plak boleh tahan best

Haishh

Dunia oh Dunia


notakukukakiku: Malam nie, Adam & Hawa balik Malaysia.. so apa yang akan terjadi.. Hurmmm..

***

Wednesday, October 10, 2012

Penangan Adam & Hawa

***


Pergghh, semenjak dua menjak nie, my wife asyik dok depan tv je.

Mata tak berkelip langsung.

Ini semua pasal Adam & Hawa

atau lebih tepat, ini semua pasal Aaron Aziz.

Haihs

Dunia oh Dunia

Tapi, Aku tak berapa nak kisah.

Asalkan dinner disediakan tepat pada masanya.

Kekekeke..

***

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...