***
Aku perati je sorang sorang kat kaunter teller ni.
Sorang je yang boleh harap, rajin tekan bell panggil customers.
Yang lain hampeh, duduk depan kaunter,
Buat buat busy, usik usik kertas, jeling jeling komputer dan borak borak.
Customers tak lah ramai sangat, tapi slow.
Sejam dah aku tunggu nie.
Sejam dah aku tunggu nie.
Aku rasa, KPI teller bank kena berlandaskan berapa customers yang diorang serve.
Baru la cepat sikit kerja diorang.
Kalau tak, menunggu la kita selamanya.
***
4 Blogger kasi response. .
mmg!! kadang tu berjinggut nak tunggu.. padahal urusan yg kita nak buat tu tak lah selama kena menunggu.. Gggrrr
Replyisi je borang komplen
Replyyeah ini perlu
Replykalau alkisah, kira boleh update entri ni thru handphone, maknanya lama juga laa menunggu.
ReplyPost a Comment
Cer komen skit..