Wednesday, January 22, 2014

Teller Bank

***

Aku perati je sorang sorang kat kaunter teller ni.
Sorang je yang boleh harap, rajin tekan bell panggil customers. 
Yang lain hampeh, duduk depan kaunter,
Buat buat busy, usik usik kertas, jeling jeling komputer dan borak borak.
Customers tak lah ramai sangat, tapi slow.
Sejam dah aku tunggu nie.

Aku rasa, KPI teller bank kena berlandaskan berapa customers yang diorang serve.
Baru la cepat sikit kerja diorang.
Kalau tak, menunggu la kita selamanya.

***

4 Blogger kasi response. .

January 22, 2014 at 2:31 PM

mmg!! kadang tu berjinggut nak tunggu.. padahal urusan yg kita nak buat tu tak lah selama kena menunggu.. Gggrrr

Reply
ewanthology Author
January 22, 2014 at 9:41 PM

isi je borang komplen

Reply
Sofea Author
January 24, 2014 at 7:09 PM

yeah ini perlu

Reply
Sofea Author
January 24, 2014 at 7:10 PM

kalau alkisah, kira boleh update entri ni thru handphone, maknanya lama juga laa menunggu.

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...