Tuesday, January 8, 2013

Teman Pengganti

***

Semenjak dengar lagu Teman Pengganti masa AJL-27
Alkisah rasa lagu ni paling menusuk hati dan sanubari

Paling sayu bila part last.

Lagu ini yang terakhir aku sajikan
Kalau rindu nanti bolehlah kau nyanyikan
Jaga diri, jangan makan hati
Yang patah kan tumbuh, yang hilang kan berganti
Bilik dah ku kemas, katil dah ku rapi
Cincin, kunci, dompet dalam laci
Ada sikit wang, itu saja baki
Moga-moga cukup untuk majlis itu nanti


Aku kan pergi

Bertemu kekasih abadi
Tiba masanya
Kau cari teman pengganti



Dalam maksud lirik lirik dan lagu Malique semenjak dua menjak ni








dan paling menarik
wakil malique sendiri beritahu yang

Malique akan tetap berkarya, cuma tidak akan buat membuat sebarang persembahan


Walaupun lagu ni cuma menang persembahan terbaik
Tetapi sedikit sebanyak ia telah menyentapkan hati ramai pendengar

Kudos..

***

7 Blogger kasi response. .

January 8, 2013 at 4:22 PM

Suka tengok Klip Video dia.... =D

Reply
January 8, 2013 at 5:34 PM

lepas aku tengok tajuk entry kau di bloglist.
terus aku pasang lagu ni,
lagu ni berhantu bro

Reply
ewanthology Author
January 8, 2013 at 7:14 PM

Karya malique memang masterpiece.

Reply
Sofea Author
January 9, 2013 at 9:45 AM

layanzzz..

Reply
Sofea Author
January 9, 2013 at 9:45 AM

yup.. nice & style video clip dia..

Reply
Sofea Author
January 9, 2013 at 9:49 AM

yup.. dulu aku layan kat radio tak terasa sangat.. tapi bila hayati lirik dia.. memang makan dalam..

Reply
Sofea Author
January 9, 2013 at 9:49 AM

true

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...